Droppen i Nordstan, Göteborg
Tjej 1: Alltså, det känns ju egoistiskt att inte donera. Jag menar, vad ska man med organen till när man ändå är död?
Tjej 2: Nä precis… Och jag ska ju ändå kremeras!
Tjej 1 (skräckslaget): Va!? Det skulle jag aldrig våga!
Ingen vill ju ha brända halsmandlar - Tjuvlyssnat 2009-03-29
Det finns en hel del kommentarer till det här inlägget, men jag tycker att alla kommentarer är överflödiga och som vanligt så får inläggen på tjuvlyssnat mig att le minst en gång om dagen.
Ny lag mot folkhemskorruption
-
*Det ser ut som att en majoritet av svenska folket tänker ge makten till **ett
parti som under senare år haft **återkommande** problem med infiltration
...
2 dagar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar