fredag, augusti 21

Spelberoende

Jag skulle nog kunna bli spelberoende... Det är väl tur att jag inte spelar så mycket då, mer än sällskapsspel. Idag gav jag mig på Betapet, men blev ganska ordentligt tilltryckt, antar att det är lite för mycket taktik och teknik där som jag ännu inte lärt mig. Efter detta ganska taffliga försök tänkte jag att det är bättre att hålla sig till spel man klarar av, som exempelvis TP. "Att inte det finns online" tänkte jag - googlade - fann - och började spela...

Jag upptäckte då att min kunskap om nittiotalets USA var bra mycket bättre än vad jag var medveten om, även om jag många gånger bara hade flyt då jag chansade. Lite kul var det, men jag förlorade med 2-3 tårtbitar mot Mr Bear.

Nu är det nog dags att stänga av datorn för dagen, jag som hade bestämt mig för att ha en datorfri kväll, efter att jag brottats lite väl mycket med datorn under dagen.








Trivial Pursuit ® Bring on the 90s



Test your 90's knowledge in this special version of the popular trivia game.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar