lördag, mars 13

Fel sms?

Jag har hittat sidan som jag har saknat... Felsms.com publicerar alla möjliga människors felskickade sms och jag har nu suttit här en bra stund och skrattat högt åt allt möjligt.

Några greker
Till: Farmor
Sms: Skulle jag få kunna dumpa några greker hos dig?
Svar: Nej det kommer inte på frågan. Vilka är det då?

Förklaring: T9 spökade och skrev greker istället för grejer. Skickade till farmor som skrattade ihjäl sig när jag berättade för henne. Nu berättar hon det här för hela släkten varje gång vi samlas. Alla är less på storyn utom farmor. Smset skulle till min kompis.

/Tommy


Underbart att messa fel till farmor, tyckte ändå att det här var ganska harmlöst!

Vill inte veta
Till: Brorsan
Sms: I kväll kommer jag suga av dig till du kommer. Så se till att du sover här. :P
Svar: Aaaahhhhh nej jag vill inte veta. Skicka aldrig fel till mig igen.

Förklaring: Skickade till min lillebror istället för min pojkvän som jag ville skulle sova över. Min bror var lika tyst som mig nästa gång vi träffades.

/Nina

Småjobbigt för lillebrorsan...

Vi hinner knulla
Till: Jill

Sms: Jag lagar tacopaj till middag när din mamma och syster kommer. Fick nyss veta att de blir sena, så.. skynda dig hem till mig efter skolan så hinner vi knulla innan de kommer. Puss!

Svar: Haha!!! Mamma har plattan i mattan nu...

Förklaring: Skulle skickat till min dåvarande, Jimmie, men hamnade hos hans yngre syster Jill. Det värsta var att deras mamma kommenterade det över middagsbordet. "Ni skyddar er väl?" Jag dog.

/Eden
småjobbigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar