Så här långa köer var det inför valet i Sydafrika, jag kan inte i min vildaste fantasi föreställa mig något liknande i Sverige. Tänk bara inför valet den 7 juni, valet till Europaparlamentet, tänk om det skulle se ut så här någonstans i Sverige då... Bilden hittade jag i dagens DN.
Ny lag mot folkhemskorruption
-
*Det ser ut som att en majoritet av svenska folket tänker ge makten till **ett
parti som under senare år haft **återkommande** problem med infiltration
...
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar