onsdag, maj 20

De tre blondierna på vift

Holly, Kendra och Bridget. För många säger säkerligen inte dessa tre namn så mycket, andra ser tre blondiner framför sig. Lägger jag till Hugh Heffner till dessa tre kvinnonamn kanske några fler känner igen sig och sammanfattar jag det hela genom att nämna deras bostad Playboy Mansion så anar jag att ännu fler vet vad jag menar.

Okej. Det blir ingen bild idag. Jag funderade på om jag kunde hitta någon vettig bild som passar, men icke...

Jag minns för några år sedan då en tjejkompis fick mig att titta på några avsnitt som gick på tv någon kväll och vi skrattade gemensamt åt hur de lyckas att verkligen spegla uttrycket dum blondin. Många gånger har jag undrat om de är sig själva eller om de spär på allt lite extra, bara för att passa in i rollen. Det undrar jag fortfarande och bilder får ni leta rätt på själva, Google sägs vara ett bra ställe att börja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar